Utmana mig

Jag har sett en film. Julie och Julia heter den. Åh himmel vad bra den är och så inspirerande. När jag under veckan suttit och funderat i bilen har jag kommit på att jag nog ska göra mig ett projekt och skriva om. Det vore lite kul. Jag har funderat på att sluta röka, sätta upp ett mål om att springa marathon, göra som Julie och göra en massa mat under en viss tid, påverka något politiskt eller ja.......vad? Jag kan inte alls bestämma mig men känner att utmaningen att under en viss tid uträtta något ställt mål vore riktigt kul.

Jag vill verkligen det. Nu är frågan - vad ska jag utmana mig själv med?
Nu berättar jag om det här så kanske just du sitter inne med ett förslag- Ellerhur?



Kommentarer
L

Jag tycker du ska plantera svåra saker som kräver lite finess för att lyckas odla!

2012-04-23 @ 21:43:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0