Livet rullar på ....

Wow - det är galen fart på jobbet och i livet just nu. Det har varit KALLT i helgen kan man säga! Det resulterade i att igår fick vi jobba med isolerning och fixa till allt vad vi kan för att inte förfrysa oss.
 
Denna vecka är det också galen fart - jag har en planering som måste måste hålla för annars går det åt pepparn. Det är spännande och roligt när det är så här, men det finns inte mycket felmarginaler och det gäller att alla gör sitt och att det inte blir patrull någonstans. På torsdag ska jag fira lucia, åka på ett läkarbesök med dottern som uppföljning på hennes mage och sedan avsluta dagen med lite julmat....
 
I helgen blev det mysig promenad med finaste Bus, det blev magvänlig mat på lördagen.
Igår åt vi god mat och drack vin och jag tänkte på saknad vän. Vinet passade perfekt :) Hela helgen var gulliga James hos oss och nästa helg får vi rå om honom helt själv när matte åker på hundmässa. Hoppas vädret är mildare än helgen som gick annars vet jag inte hur jag ska orka gå och gå och gå :)
 Skål på dig tjejen!
 Magvänlig lax med potatis, skagenröra, pinjenötter och champinjoner!
  Vinterbus....
 James som alltid kommer vara lite valp - underbart fin!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0