Tiden går

Lååååång kväll. Började ordna med batteri till plogbilen, fixade tvätt och började med maten. Vi åt och sedan hade vi batterifix med Kia och Volvo. Tillslut blev det som det skulle och vi plogade vägen ut och tog kaffe hos Rickard, insåg hur sent det blev och plogade hem. Vi såg ett STORT vildsvin på vägen hem, väl hemma fortsatte sambo med plogande och jag fixade disk. Varför berättar jag det här? Jo för just idag känner jag att det fullständigt hela tiden går i ett. Det är kul och egentligen klagar jag inte, men blir så frustrerad över andra som inte tar tag. Andra som berättar hur mycket de har och hur jobbigt allt är. Jag lite missar mina vänner, det ska erkännas men sms och korta samtal hinner jag och hoppas på förståelse.

Nu är det sovdags, en skön sömn imorgon drar det igång igen. Redan nu vet jag att det blir en vild dag men det är okej. Helt okej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0