Tur att dygnet har 24 timmar

Imorgon ska jag jobba och direkt efter jobbet åker jag hem och sedan ska vi åka till Ludvika fram och tillbaka under kvällen. Spännande känner jag.
Helgen ser ut att bli full av saker: en sväng och handla kläder, åka till Tälje, maskerad och som sagt fredagskvällen till Ludvika och tillbaka. Det känns som om jag på något sätt ska försöka vila ordentligt på söndag. Jag har jobbat 234 timmar denna månad - det är över 70 timmar extra - men än en vecka extra.
Wow vad trött jag blev precis nu...........Nej men tur att dygnet har 24 timmar.... jag tror faktiskt att söndag får bli en riktig vilodag där jag gör inget alls. Tror inte ens jag ska klä på mig på söndag.
Det känns lite busigt, men det kan jag behöva - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0