Värme och sol

Igår var jag i Strängnäs på Arsenalen. Intressantare än jag kunnat föreställa mig. Att pansarvagnar är så stora som de är i verkligeheten det visste jag verkligen inte.
Idag på kvällen åker Linda till Australien - lyckos henne - värme och sol. Jag är avundsjuk. Som fan!
Innan hon åkte til Eskilstuna igår åt vi en god middag alla med vänner och ståhej. Väldigt trevligt.
Ikväll skulle jag vilja lägga mig i soffan med Lovisa och bara ha egen tid, lite lugn och massa vla och god mat. Men, Lovisa ska till Stockholm ikväll så jag blir visst ensam. Jag ska bara vara hemma tror jag. Kanske lite busträna på MarioKart men mest av allt tror jag det blir en ordentlig promenad och sedan sängen. Jag är faktiskt helt slut. Jag har jobbat hela helgen och jag behöver sova lite.

Idag vikarierar jag för Niklas som är sjuk. Så jag pratar säljteknik - det går bra och jag har en härlig solig dag här.
På lunchen kom en av mina kollegor och vi sitter där ett helt gäng, när han öppnar sin matlåda så luktar den: spya! Allvarligt - bus-äckligt faktiskt.


Nu ska jag snart röra mig hemåt tror jag. Det blir ljudbok och sobrills på!
Våren är på gång - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0