Jag vill hem

Igår åkte jag från jobbet till Salem och träffade Sara - väldigt trevligt. Hennes tatuering är fin verkligen. Vi åt hon och jag sedan åkte jag till Tälje och tillbringade kvällen över ett par koppar kaffe hos Mia.

TACK snälla Mia - trevligt och roligt att ses.

Idag är det jobba och sedan blir det möte inne i stan innan jag far hem. Jag har inte sovit jättebra inattt - man gör sällan det när man sover borta. Så jag vill hem och ta det lugnt.

Just nu sitter jag med lite gröt och en kopp kaffe och försöker få igång kroppen. Ska surfa runt lite på nätet en stund.

Jag sitter och funderar kring det här med vänskap, det är tydligt att det inte betyder samma sak för människor. "Bästa vän" - "För alltid"  och så vidare det är uppenbart att det inte står för samma sak för alla.

Vissa saker bara gör man inte tycker jag. Beter man sig illa förtjänar man all skit man får.
Karma is going to get you! No doubt!


När jag kommer hem ikvälll så ska jag verkligen vila, kolla tv och bara göra inget.
Ja, vika tvätt kanske men för övrigt - inte ett skit. Imorgon ska jag börja dagen med att sova ut. Ostärt.
Å andra sidan brukar mina planer gå om intet, så vi får väl se hur det blir. Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0