Rent personligt

Det har hänt lite de sista dagarna, i torsdags när jag kom till jobbet så hade jag en lapp där en person sökt mig. Jag ringde upp och har nu fått ett erbjudande jag inte kan eller vill tacka nej till. Så - jag kommer byta jobb igen. Det är en stabil lösning och jag är väldigt glad. Uppepå detta fick jag in en annan grej som passar bra in i livet. Roligt att vara uppskattad och bli lite jagad sådär. Väldigt kul.

Idag är det lördag och när jag vaknade gick jag ut med James en stund och sedan har vi ätit och fixat hemma. Sara och jag har handlat och om ett par timmar ska vi äta middag med hela stora skaran för vi ska fira Lovisas födelsedag som är på måndag egentligen.

Det blir en ganska lugn helg och på måndag ska jag till skolan för att se till att rätta allt jag begärt in så att jag inte lämnar lösa trådar efter mig. Jag ska också göra en ordentlig överlämning så att det blir minst strul för den som tar över och eleverna. Det känns lite trist att byta jobb för elevernas skulll men det är för lite timmar och för osäker framtid så jag väljer så här.

Annars, rent personligt är jag ganska tom - har inte mycket att skriva. Tycker inte särskilt om eller mot eller för något alls just nu. Jag bara är och det rullar på och jag mår bra. I vanliga fall brukar jag bli euforisk eller nedstämd i sådana här lugna lägen i livet. Just nu bara är jag och tom är kanske inte rätt ord jag bara flyter med.......ja då har jag väl flyt då. Skit samma - epitet på allt är inte viktigt. Visst finns det saker jag oroar mig för eller saker jag tänker på eller tycker kring men inget som specifikt drar igång mig. Är det något av allt just nu som jag kan peka på så är det att jag saknar Sebastian. Vi pratar för sällan och ses åt helvete för lite. I min mening. Jag ska ringa honom idag - nu faktiskt. Bra ide - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0