Så får vi se

Himmel och plättar - vi blev sittande framför tv:n igår till halv 4 i morse.......ganska skönt men det blir lite snett idag kan man säga. Nu har vi alla fall vaknat till liv och ätit frukost eller ja fan lunch.
Idag ska jag ta lite bilder som jag skrev om häromdagen och sedan lägga upp här. Det blir så snurrigt med tiden när man är ledig så här.l

Jag ska också skriva ett mail idag till ett företag så får vi se vad det ger. Väldigt mycket roligt och spännande på gång nu. Det är kallt som fan idag men jag tror jag ska ut på en promenad en stund. Då får nog också kameran följa med. Det kan bli fina vinterbilder kanske.

Om en stund ska jag Lovisa och Lollo gå och kolla på det som kan bli Saras boning här. Det blir bygga till våren och sommaren. Sen ska vi börja fundera på köket och vi ska bygga altan.........
Mycket projekt blir det - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0