Väldigt gott.

Idag har jag verkligen haft en härlig dag. Jag gick in till Robert på morgonen och vi pratade lite om allt och inget och bestämde att vi skulle äta middag ihop alla 3, sedan hade jag lektion och det gick väldigt bra. Vi avslutade lektionen med en lek där jag beskrev ord och de fick gissa och stava. Lättsamt och bra. Jag är laddad till tusen för våren samtidigt som det är en del förändringar på gång. Vi får se vad som blir och sker.

Efter jobbet åkte jag och handlade och då fick jag en idé. Jag bestämde mig för en god efterrätt.
Åkte hem och satte en deg. Förberedde middagen och sedan gick jag några kilometer och mötte Lovisa - lite lite mörkt men det gick bra.

Maten bestod av korv och makaroner (jag åt kyckling) och sedan till grand finale - Hemmagjorda semlor!
Väldigt gott. Jag gjorde ganska små och Lovisa och Robert åt med god aptit, Magnus fick smaka och jag tog en jag med.

Efter disk och plock gick vi in till oss och har haft sån där tid som jag fullkomligen älskar: lugn - lite tända ljus med viktiga djupa diskussioner varvat med skratt. Just nu ska vi kolla lite tv och fick sällskap av ett par ryssar.

Life's on the bright side - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0