Vare sig man vill eller inte

Idag är det Lovisas födelsedag! Hon är hemma och är sjuk så det blir inget galet fira men lite ska vi nog få till.

Jag ska strax åka och vikariera på skolan, jag ska ha en 8:a i historia. Spännande.......... typ.
Fast historia är intressant, jag kommer ihåg en lärare jag hade i mellanstadiet som var så himla duktig på att berätta saker och det gjorde historia väldigt roligt.

Funderar på att skaffa mig en ny lur, inser att det är dags att skaffa en iPhone, Sara har varit på mig under helgen också - dags att kliva in i nya tiden. Men jag får se. Det är inte bråttom. Det är faktiskt lite svårt för jag tycker att jag inte kan hantera den och är inte säker på att jag vill heller men ja ja - det visar sig. Tekniken är något man också måste hänga med i vare sig man vill eller inte.

Nu ska jag läsa nyheter och sedan åka iväg - det är halt idag så man får ta det easy - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0