And the beds are burning....

Men då, nu var det visst länge sen på riktigt.

Det finns inga skäl till det utan har bara blivit så. Just nu sitter jag på jobbet och har precis skickat ut nya gruppen på fältet. Det är hektiskt på jobbet och om tre veckor har jag två och emellanåt tre grupper samtidigt - ska bli intressant hur det avlöper.

Har varit och ridit lite grann och det börjar kännas väldigt bra, jag känner hur rädslan från olyckan släpper allt mer i takt med att träningsvärken i ben och mage kommer. Klart värt det. Snart är det semester, det är efterlängtat och jag ser fram mot den vecka som jag och L ska ha bara för oss själva.

Nu ska jag åka ner till en butik och se om vi kan starta ett samarbete kring vår utbildning, det är Media Markt och anledningen är att de har otroligt bra service och jag tycker verkligen att de är ett föredömligt exempel. Vi får se vad vi kan få till.

Förra helgen var vi på auktion - hysteriskt kul. Vi fick med en byrå, en hängmatta och en snygg ljusstake hem. Billigt och roligt nöje verkligen.


Ute i världen är det helt galet verkar det. Syrien är på väg in i fullt inbördeskrig - sådant tycker jag är obehagligt och jag kan inse hur skrämmande det måste vara för de boende i landet. I Stockholm är det något skottdrama på gång och i Västerås har någon blivit påkörd vid studentfirande, det är en galen värld kan man säga. Då känns det bra att åka hem till skogen för där känner man sig fullständigt trygg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0