Undrar hur det gick till?

Lite kul att se hur vädret påverkar oss alla. I var och varannan blogg ser man hyllningar till solen. Även i denna natruligtvis. Jag älskar våren!

Idag har jag haft en klart spännande dag med en deltagare som inte gillade att jag tillrättavisade honom igår. När jag vidhöll min position idag blev det inte bättre/lättare för honom. Det ska bli intressant att följa hur det blir med detta nästa vecka.

Nu ska jag åka på lite shopping och sedan plocka upp Sara och James, när vi kommer hem ska jag och L packa våra saker och sedan ha egentid. Det är vi klart värda. Imorgon blir det god frukost och sedan ska vi tillbringa lördagen i garaget och i trädgården. Vi ska grilla med kompisar och dricka lite öl är det tänkt.

Det är lön idag och på måndag, en mycket trevlig upplevelse. Det lönar sig att jobba hårt ser jag och det var extra mycket jobb förra månaden. Jag skulle kunna vänja mig vid ett sådant kontoutdrag känner jag.

Jag har haft en härlig fredag, jag har fått prata med Sebastian lite och han är verkligen bra och stabil. Det är så underbart för bägge mina barn är självständiga och härligt vuxna människor. De tar bra beslut och jag behöver inte oroa mig det minsta för dem. Undrar hur det gick till?

För en stund sedan pratade jag med min chef på telefon, det är en del lösa trådar som behöver fixas och när jag lagt fram ett förslag på lösning säger han: Det är kanon, fan vad stabil du är! Har du alltid jobbat som världsmästare?

Det var ett kul avslut på veckan och skön start på helgen. Ellerhur?



Kommentarer
DD

Klart att du jobbat som världsmästare förut. Du föddes ju till det! ;D



2012-03-28 @ 10:05:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0