Pigg

Idag vaknade jag på ett mer strålande humör än vanligt. Förklaringen är enkel: Igår när jag kom hem så hade vi under dagen bestämt att vi skulle slappa och bara vila under kvällen, äta gott och ta det lugnt. Det är ovanligt för oss, för oftast blir det massa rassel. Vi åt hämtmat och sedan låg jag en timme i soffan och småsov. När Greys började vid 9 var jag pigg nog att orka hela. Det låter bedrövligt - jag hör det själv men jag är så himla slut på kvällarna. Vi jobbar hårt på tomten och med huset varannan helg, jag jobbar med Robert varannan helg och vardagar fylls av kompisar, middagar, fix hemma då med och annat vanligt som alla gör med städ och tvätt. Jag går upp (HELT FRIVILLIGT) kl 05 och det gör att jag kan gå hem tidigare på eftermiddagarna, det är något jag gillar. Så ja, jag är trött på kvällarna. Men igår kände jag mig stark och pigg. Så också idag när jag vaknade.

Jag åkte till K-holm för att tanka och vi hade dåligt med kaffe hemma så jag bestämde mig för att jag skulle köpa kaffe på 7-11, de har gott kaffe! Kommer dit och då är kaffet slut i apparaten som gör så gott kaffe så jag får det där de har vid kassorna!!!! Fy fan vad kass det är!

Hur som just nu sitter jag på jobbet och det är sol, det blir en kaffe ute nu tror jag och sedan ska jag fixa lite här med nästa vecka. Deltagarna sitter och jobbar vid datorer och skriver CV. Vi ska iväg på en mässa kl 2 - väldigt kul. Måste planera lite för nästa vecka också, det är ju påsk och då blir det kort vecka, vilket innebär omstruktur i schemat och massa fix för god mat hemma. 
 
Ikväll blir det middag med Carro förmodligen så det är full rulle igen - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0