Stat!

Ligger vaken i sängen.... Varför vaknar jag så tidigt? Om en stund ska jag åka ut till hästen, jag ligger och funderar på vad jag ska kalla honom. Förslag?

Annars finns inga planer idag, jag vill vara med kärleken och bara vila tror jag. Vi får se vart det bär av.

Låg just och bläddrade på face, det är lite trist att det är så många rasistiska inlägg hela tiden, men det som är kul är att folk verkar allmänt intressera sig för olika nyheter och händelser nu.
Spridningen är ju enorm via face och mycket är skit men det är priset för att få fram gott och nå massan. Jag bara hoppas att folk blir mer källkritiska och tänker färdigt. Jag har förhoppningarna uppe. Människor utvecklas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0