Hundliv

Jobbar hårt just nu, det är tufft, intensivt men så kul. Idag satt jag länge och pratade med en deltagare, bra tjej som jobbar hårt med sig själv. Vi pratade om många saker, allt från moskéer till kärlek. Det var intressant och bra.

När jag kom hem blev det städa och jobba i trädgården. Jag behövde jobba ur mig frustration och en känsla av trötthet. Ibland blir jag fylld av känslan att jag inte räknas inte hör hemma någonstans. Att jag är fri att göra vad jag vill bara jag gör det när alls andra fått sitt och allt är klart. Då är det skönt med fysiskt jobb och sen en kram av världens finaste sambo.

Vi har ätit mat, god paj och nu blir det glass i stora huset. Lite vin och trevligt sällskap. Imorgon blir det Ikea, jag måste stålsätta mig. Det är inte My kind of place.

På måndag drar raketen iväg, det blir hårt intensivt och en hel del övertid. Jag är pirrig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0