I korthet

Det händer mycket och kan sammanfattas:

Effektivitet: sålt 2 bilar besiktigat 1, blankt papper
Jobb: fått snurr på gruppen och höjer tempot
Hemliv: förberett för vinter och snö i form av sand, salt och inburna möbler
Vänskap: ett roligt möte i helgen och en planerad träff nästa vecka
Nyinköp: Ford kuga
Kultur/snackis: sett Torka aldrig tårar med handskar
Lyckorus: fick handskrivet brev, till bara mig (fortfarande glad)
Smaksensation: västerbottenpaj, vin, mörk choklad
Kärlek: en sambo som är så söt
Träning: två gånger prommis en gång gym (än, det är många dagar kvar i veckan)
Åsikt: skrev om böneutrop på face
Förlust: köpte en triss.... Noll
Insikt: jag tänker aldrig sluta försöka
Tanke: det är en ytlig värld där alla blåser alla
Fråga: varför litar jag inte på mig själv




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0