Mina underbara barn

Jag fyllde år för en tid sedan och jag måste få säga att förr om åren har jag inte varit så mycket för att fira födelsedag men det har ändrats. Mycket är min sambos förtjänst som alltid gör fint och med överraskningar. Hela familjen är otroligt omtänksamma.
 
I år firade vi hemma hos oss och bägge mina barn kom, bara det är trevligt och gör så himla mycket för mig. I år hade också bägge barnen fina presenter med sig. Sara hade köpt ett vin som hon vet att jag gillar och en tavla som var så helt underbar. Det är väldigt typiskt Sara att köpa fina och genomtänkta saker. Faktiskt är hon den enda jag tror kan köpa kläder till mig, trots att vi har lite olika smak prickar hon in precis vad jag gillar. Så paket från Sara är alltid spännande och det är med ett lugn och nyfikenhet jag öppnar paketet. Sebastian hade också köpt paket - han frågade vad jag ville ha och jag sa att jag önskar mig en silverring - han hade köpt en och också den mitt i prick för hur jag är som person och vad jag önskar mig. Jag blev så himla glad. Tack älskade barn för att ni gör mig så himla lycklig - jag älskar er!
 
Nu kan jag inte säga annat än att jag är lite lite nyfiken på vad julen bär med sig. Ett litet pirr, svag förväntan faktiskt. Är det försent att börja tro på tomtar och önska sig en "Disneyjul"?
 


Kommentarer
Grannen

Det finns ingen jultomte, det finns ingen gud heller så nu vet du det!

2012-10-19 @ 11:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0