Sånt e livet

Igår hade min sambo varit snäll och köpt ett par snygga mjukisbyxor till mig, ett par till sig själv med så nu har vi teamkläder.

Har varit ute hos hästen och bara att ta in två stycken själv där den ena är allt annat än van vid grimma och skaft var en utmaning. Dessutom fick han pröva att äta morot ur min hand, en manöver som är nog så svår när man inte vet riktigt vad det är eller hur man gör. Alla fingrar i behåll dock.

Nu ligger jag och vilar, ska hämta på krogen inatt. Imorgon bär det av mot Södertälje och Salem.

En rolig dag tror jag det blir med trevlig fika god lunch och trevligt sällskap. Med lite tur hinner vi träffa mycket familj och vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0