Struktur tack!

En massa känslor just nu. Det blev ett samtal idag som gav mig besked jag inte ville ha, helt plötsligt blev det inte riktigt lika säkert livet. Är det därför min mage ropat ett tag? Mitt magsystem brukar vara bra och helt korrekt, men inte brukar det kunna se in i framtiden hur som helst. Jag tror att det är så att det finns flera delar i det här. Jag behöver ta tag i mig själv och livet. Nu.

Har haft en bra dag undervisningsmässigt och är nöjd med veckan. Ska ta helg och ägna mig åt att försöka få koll på läget och göra en plan A och en plan B. (förmodligen när det är jag får jag till en plan C också)

Ska också skriva av mig en del när jag tänkt klart. Det brukar bli bra. Så - nu har jag en tanke och ska sätta mig i bilen och låta allt flöda.


Kommentarer
L

Jag står stadigt vid din sida.

2012-10-13 @ 15:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0