4-eyes

Jag såg imorse på tv (tänk vad trevligt det är med en tv som funkar) det var nyhetsmorgon och jag älskar att se (läs höra) dem medan jag gör mig klar. Det handlade om Erik och Emilia som vunnit pris som årets unga entreprenörer. De designar glasögon med tema Norrland. Väldigt driftiga människor. Sånt imponerar på mig. Det jag inte kunde komma över riktigt var dock deras glasögon - de som Emilia har på sig. Det ser bokstavligen ut som om hon har en damcykel i ansiktet.Glasögon är skitsnyggt tycker jag men jag minns när jag själv fick mina första glasögon hur stora de var och när jag idag ser bilder från den tiden kan jag inte fatta att jag hade dem på mig. Men det var mode då, det man kan undra nu är varför det kommer tillbaka - det var inte snyggt.
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp#erik-och-emilia-utseddes-till-arets-unga-entreprenorer-2223325-lh
Titta på länken och avgör själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0