Hade du ingen aning om va?

Jag sitter mycket vid datorn, jag är inne på väldigt många hemsidor. Sedan internet slog igenom med full kraft har det verkligen blivit så att i princip vartenda företag har en hemsida.
Det som är trist är att det inte uppdateras som det ska, det är supertrist med länkar som inte fungerar, uppgifter som inte stämmer och innehåll som är förlegat. Det verkar så oseriöst och trist. Jag som person har ingen lust att vända mig till ett företag, förening eller butik om de inte ens kan ta sig tiden att uppdatera sina hemsidor.

Det går inte att säga att man har "kunden i fokus" eller "är ledande inom..." eller vad man nu uttrycker för ord på sina startsidor. Det blir inte seriöst och det är faktiskt inte bra.

Ska man vara seriös och vinna människors förtroende måste det gå hela vägen. Det är som att ha välstädat på ytan men kaos i vartenda skåp och sedan kalla sig pedant.
Usch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0