Allt går bara runt

Jag brukar säga att vi är produkter av våra val. Insåg också att vi är produkter av det vi INTE väljer. Effekten är den samma.

Just nu sitter jag med datorn på bordet och jag har tänt ljus. Var ute och gick en timme efter maten, riktigt skönt.

Strax ska jag göra lite kaffe, lägga benen på bordet och ta datorn i mitt knä och skriva skriva skriva.

Har haft ett viktigt samtal idag och det gjorde att jag ringde en person i Eskilstuna och hade ett långt samtal. Det är väldigt rörigt i mitt huvud, det märks kanske här, känner mig som en tecknad figur med en massa frågetecken ovanför huvudet. Så skrivandet kanske kan sortera.

Hjärnan är en otroligt märklig del. Hur saker lagras där, ibland är det så att en del information far på avvägar i alla skrymslen och vrår.

Har man tur eller otur, beroende på hur man ser det, så kommer det tillrätta helt plötsligt. Då är man där igen, inför valet.



Kommentarer
Eulalia

En sak i taget så brukar det ordna sig <3

2013-08-31 @ 21:14:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0