En helg

Har varit i Skåne i helgen. Att få dricka kaffe på starbucks och att få åka ner till havet i ljunghusen, det betyder så otroligt mycket för mig. Där, vid vattnet kan jag verkligen andas. Det ger otroligt med kraft för mig. 


Underbar plats!

Utöver detta fick jag träffa Jackie, Andreas och Aurora. Denna fantastiska flicka, väldigt söt och så otroligt glad. Jackie var på Ullared och Andreas jobbade så jag fick egentid,barnmys i några timmar. Det var helt underbart. 


Hela resan har jag haft roligt och trevligt sällskap. Vi har skrattat väldigt mycket, det skulle inte gå att återge alla tokiga saker som sagts och gjorts utan att skriva en roman. 

Nu är jag hemma och en gran låg över vägen på vägen hem, tur jag har bra bil. Det blåser som fan och jag är ganska trött. Ska ut en sväng senare ikväll men nu ska jag bara vila. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0