Håll i hatten!!

Himmel och plättar vad det vindar här!
Om det fortsätter lär jag fåadressändra imorgon :)

Riktigt skönt att vara inne och i säng. Mina tankar går till alla träden utanför... Hoppas på djupa rötter så jag slipper besök i natt. 

En annan sak jag kom på. Min son är en  person som inte planerar specifikt och han säger ofta: Det löser sig. 
Jag försöker som den kontrollfreak jag är att påverka honom och tjatar om att planera, strukturera och ha en plan. 
 
Han bara flinar och rycker på axlarna. På något magiskt sätt rasslar det ofta till och just som han säger - löser sig. Idag hände det igen. 

Han har vetat ett tag att hans andrahandskontrakt går ut i december. Han har ju bott centralt, medis. Jag har tjatat och frågat om hur det ska gå och om han har en plan. 
Idag ringde de och frågade om han ville ha en ny lägenhet. Fortfarande söder. Fortfarande centralt. Närmre jobbet. Bättre. Javisst ville han. 
Det löste sig. Såklart. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0