Skrock musik och känsla

Reklam från Elgiganten, en man handlar där och på väg hem går bilen sönder. Riktigt sönder. I en annan händer något annat skitjobbigt. Men; köparen bryr sig inte det minsta. 

Så om man tänker säger de: handla hos oss och garanterat går livet åt pepparn. 
Som man tar alla fredag den 13:e, svarta katter, trasiga speglar och lägger det i en korg och ställer på borde med nycklarna bredvid. 

Wow vad sugen jag blev att handla dör nu - inte. 

En annan reklam just nu är Ingelsta shopping (lokalt Östergötland) låten som är där är jättesöt, jag vill ha ha den. Hittar inte vem som sjunger. Måste leta mer imorgon. 

Ikväll, är reflektioner närvarande. Jag tittade på skålen med sand, snäckor och sten från Ljunghusen som jag tänder ljus i varje kväll. Det är härligt och ger känslan av att lite ha det här. Den plats som ger styrka. Jag har fler platser jag vill ha hem bitar av. Det kommer. Jag gillar känslan det ger. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0