Go go go?

Jag kollar fotboll ikväll - det är inte kul.

Jag gör det för att det hör till allmänbildningen att hänga med men jag tycker INTE om det.
Det pratas bara om Zlatan och Messi, det är ingen lagsport ikväll. Det i sig är pinsamt, men också trist. Jag skulle inte vilja vara en av de andra 20 på plan. De räknad knappt. Varför gör media så här?

Förmodligen kommer jag hamna framför datorn och blogga istället, har mycket att skriva av mig och får inte riktigt tiden så kanske kvällen kan bli it.

Redan är det mål och det kallas flax för killen som gjorde det och sedan lyckas kommentatorn få in det för kvällen eviga mantrat: Ibrahimovic och Messi....


Jag kollar fotboll ikväll - fy fan



Kommentarer
Eulalia

Fotboll?? Det handlar inte om att hänga med..... Du sitter lugnt i soffan kopplar av under tiden ett gäng grabbar springer efter en boll. Och jag har alltid undrat varför de bara har en boll när de kan få varsin. Tjing

2013-02-06 @ 22:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0