Det här står jag inte riktigt för

Sitter i sängen och fryser. Huvudet snurrar av tankar och känslor. Jag är trött, utpumpad verkligen.

Har varit hos finaste Bus, där är alltid skönt även om det är tungt att mocka och bära höbalar.

Helgen har varit full av massa som egentligen inte varit något. Nästa vecka blir det Norrköping två dagar och sedan Stockholm, det har jag varit på jobbet och förberett idag.

Jag är varken trevlig eller lätt att umgås med just nu, är fylld av annat och känner inte att jag kommer ur det. Trodde det skulle vara skönt att skriva här men känner mig klart censurerad. Varför är man (jag) så rädd för att säga vad jag tänker? Tar hänsyn till att andra kan ta illa upp eller ha åsikter? Kanske står jag inte för det? Kanske är jag bara feg.

Borde färga håret och duscha men har ingen kraft. Tror jag ska sova lite och hoppas att energi infinner sig imorgon.

Värdelöst inlägg som jag förmodligen ångrar och inte känns vid imorgon.....



Kommentarer
Eulalia

Vissa dagar är som skit, brukar kännas bättre när man fått skriva av sig gråta el sova. Stanna upp och tänk på dig själv en stund.

2013-03-03 @ 20:51:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0