Framåt

En lång vecka som gått fort. Kan man säga så? Jag hade ett möte i veckan som var tungt svårt men nödvändigt. Sara är u Stockholm så denna helg är vi hundvakt.

Sjukt mycket på jobbet, har verkligen jobbat och det är härligt. Allt runt mig gör att idag när jobbet var över så värkte nacken och huvudet så infernaliskt. Avslutade en grupp idag, ett gäng som imponerat på mig otroligt. Jag åkte till paradiset för att tanka energi (stallet) och kände ork att slutföra dagen. Middag, brasa som värmer och gott vin gjorde gott.

Nu är det sängen. Imorgon är det hundpromenad, stallet, Cararinas bil som ska ha olja, lite måla och absolut inget mer.

Jag har insett att jag måste skaffa energi och ork. Fick bilden av vad som kan bli annars.

Idag förresten blev jag spådd, första gången och ja hon är vass Dimitra! Tack - det var en ytterligare tankeställare.
Jag är en som kan vill och orkar dra. Det är en gåva och den tänker jag vara rädd om.

Over and out




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0