Beach 2013????

Jag sitter och funderar på varför i hela friden jag får så mycket förslag på facebook som innebär banting - går ner i viktkurer och mirakeltabletter för garanterad stor och snabb viktnedgång.

Hur väljs man ut? Är det på mina bilder? Min ålder? Mitt kön? Alltihop kanske? Jag fattar ingenting - jag är inte intresserad av att gå ner specifikt i vikt, om jag ska det så vet jag inte om jag vill ha det basunerat på Face alla fall.

Som person blir jag lite lite obstinat när det är så här - jag känner att jag nästan vill äta mer mat och gå UPP i vikt. Hur som så önskar tror och hoppas jag att det är någon gallring i de här "suggested posts" - för inte sjutton får väl småtjejer den här typen av förslag?
Tvärrandigt får en att se bredare ut - kanske är det den här typen av bilder som gör att jag får så konstiga erbjudande?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0