Grattis till mig!

Idag har varit en bra dag på många sätt men idag har också varit en sådan där dag som varit tuff. Hade jag kunnat nu hade jag i detalj beskrivit det som varit tufft men jag känner inte att jag kan och vill.

Det har varit en resa i det förflutna till viss del men mest om sorg och saknad. Jag vill på en gång säga att jag mår inte dåligt. Jag förundras lite över vad som är tänkt att lära mig eller vad jag ska ta med mig i detta. Jag förstår det inte riktigt men kanske kommer det till mig på något sätt.
Under kvällen har jag haft trevligt. Sett till att hålla mig upptagen, nu ensam här i sängen är tankarna många.

Trots det är det som jag började, en bra dag. Jag har känt mig ganska utvilad. Det behövdes :)

Imorgon är en viktig dag, min dotter har födelsedag. Tiden går, jag kan bara inte fatta hur fort. Mina barn är så otroligt viktiga för mig - det går faktiskt inte att beskriva. Mitt föräldraskap vårdar jag så gott det går och värdesätter all tid vi haft då de växte upp. Det är underbara minnen.

Imorgon fyller min yngsta 21. Grattis mitt fina barn eller: grattis till mig, som fått ynnesten av 21 år och jag hoppas på otaligt fler!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0