Knivsegg

De senaste dagarna har jag gjort saker som varit fantastiska. Igår var jag på stallet i fem! timmar. Gick med Bus och sen red jag och en tjej ut på två av stona. Helt underbart. Tiden flög iväg och känslan efter var befriande och helt underbar. Jo jag har ont i sätet idag och har en lite vaggande gång. Idag har det varit fullt på jobbet och jag har verkligen gett hundra procent. Åkte till Gnesta och på vägen dit pratade jag med en kvinna som vet och lyssnar. Skönt.

Middag på Vita villan i Gnesta och med Malin. Väldigt trevligt, lugnt, skönt och mycket intressanta diskussioner kring barn nutid framtid och förändringar vi hoppas på. Vi ses så sällan numer Malin och jag och helt utifrån mitt eget perspektiv känns det som vanligt - nära och bra. Malin har blivit en vuxen stark kvinna som jag verkligen gillar. Inte så blåögd längre och det klär henne sk jag säga denna mer världsvana kvinna med värderingar hon tror på men hela tiden med en öppenhet och nyfikenhet.

Nu ska jag sova, imorgon är det Eskilstuna. Jag måste vara skarp och göra mitt allra bästa imorgon. Det kommer jag att vara, för de senaste dagarna har gett mig så otroligt mycket gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0