Lev!!

Det är vår. Njuter du nu? Ser du hur det blir knopp, grönare för var dag, varmare vindar och ljusare morgnar och kvällar?

Eller har du fokus på sommar, semester och ledigt? Jag personligen försöker se alla blommor, djur och skiftningar. Jag känner att vintern var så intensiv att varenda smula värme, grönska och soltimme ska insupas. Varenda skiftning i naturen ska jag uppleva. Våren är min. Sommaren kommer snart och även då ska jag ta till mig allt och låta mig fylla på i minnesbanken.

Jag tror att man orkar regniga dagar och framför allt blir det lättare när ruskiga höstkvällar regerar och ett fruset vintersverige på nytt är här.

Våren är här. Lever du nu?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0