Platt fall

Idag har det varit mycket men otroligt roligt på jobbet. Jag känner mig i kontroll.

Fick ett besked under eftermiddagen som jag nu under kvällen var tvungen att lämna vidare. Mer om det när det inte är så färskt. Det jag kan säga är att vissa saker är för tråkiga och för orättvisa.

Nu är kvällen kommen och för ordningens skull har jag bestämt vad jag ska ha på mig imorgon. Väldigt skönt. Min fina sambo, klippa i livet sover bredvid och jag ska försöka jag med.

Jag var ute kort och luktade på fina fina Bus. Det var skönt. Imorgon tror jag att det får bli hästtid. Jag har inte lyssnat på radio eller läst tidning så idag är jag ganska åsiktslös. Go figure? Men jag passar på att rekommendera en serie. Den heter Big C. Lättsam i ett starkt ämne och inspirerande för alla. Tycker jag. Så nu tyckte jag lite alla fall :)

Imorgon är en ny dag: undrar vem jag kan reta gallfeber på då? Det är så många tacksamma mål, lite som en buffé.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0