Så:

Har haft strul med att blogga från mobilen men nu är det klart. 

Det har varit en otroligt händelserik tid så för att inte missa något skippar jag att berätta alls. 

Jag tänker ju mycket och själv i kompakt mörker blir det mycket tänka och tv. 
Igår var det Gunde. Jag personligen är imponerad, han var duktig tycker jag. Han hoppade 60 och 80 mc hinder. Det ser inte mycket ut men att rida inför publik och få ihop det ja det är fan inte lätt. Gunde har balans, han är modig, envis och rutinerad tävlingsmänniska. Och HAN hade det svårt. Jag hade inte klarat det själv så: hatten av. 

På jobbet är det turbulent, inte som på Filippinerna men blåsigt. Vi har julbord att se fram mot i december så: jag tar i lite till. 

Nästa helg blir det en välbehövlig och rolig resa så: jag längtar. 

Snart är det jul, kallt inne och elen blir dyr. Har svårt att se hur det ska gå med julmat, julklappar och nödvändigheter. Ekonomin är tuff och jag kan inte se hur jag ska spara in så: jag bävar. 

Finaste Bus går framåt och är en obeskrivlig glädje snart ska han ha vintervila. Det blir fortfarande mys, rykta och samtal. Han gör allt som är runt mig värt. Det är lite osäkert med ekonomi och viktiga papper kring honom. Jag hoppas att allt går som det ska så jag får fortsätta ha honom i mitt liv så: jag håller andan. 

Ikväll har jag fina Sara här och hon stannar hela helgen så: jag njuter





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0