6:e oktober i år igen

Att fylla år är komplicerat för mig. Inte för åldern utan av andra skäl. I år började det med sonen i Stockholm eftersom jag var i stan av flera skäl igår. 
Åkte hem och öppnade paket från Sara, hon ordnar ALLTID bra presenter som är genomtänkta och bra. Tack för att du är fantastisk. Det är en ynnest att få uppvaktning av bägge barnen. Jag har verkligen två fantastiska barn. 

Fick sedan långväga besök och dessutom är det länge sedan vi sågs. Riktigt trevligt. Jennie med familj kom också. Jennie visade sig vara en tjej som göt vackra genomtänkta presenter. Jag gjorde baklänges middag med efterrätt först i form av maränger glass och grädde. Sedan gjorde jag hemmagjorda hamburgare. Gott som fan och med vin till. Allt blandat medmotorprat och gamla minnen. 

En av de bästa stunderna var legot jag fick av Anton. Han är helt underbar!!

Nu har besökarna åkt och jag sitter med tv ljus och lugn. Ska diska lite och bara ladda för måndag. Har ett möte imorgon som jag inte riktigt laddat för. Inser att natten kan bli lång. 


Vackra paket 


Lugnt i huset. 
Imorgon tuff dag - tur att Bus alltid lyssnar och ger en kram.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0