Äh!!!

Underbara A som är 6 år är lite lite förälskad i mig. Det är supercharmigt och vi hade bestämt att han skulle komma hit och sova över. Bra kombi för mamman och pappan får vuxentid. 

Sagt och gjort. Vi åkte hit, fixade lite med Bus och gjorde sedan middag. Hela tiden börjar A alla, ja ALLA meningar med: ska jag säga eller vet du att....

Modig kille :) 

Jag skrattade inombords han är störtskön. Det blev godis, mys och tv. Vi kollade idol. Och just idol pratade vi om på jobbet häromdagen, jag undrade hur länge programmet kan hålla på i lilla Sverige. Det känns som om kvalitén borde sina. Jag har inte sett programmet på länge men det var känslan. Igår tittade jag och kan säga att min känsla var rätt. 

Killarna är stereotypa och tjejerna låter som om de i år tränat för att låta som Amy Winehouse. Det ÄR inte bra. Riktigt skit faktiskt. Lägg ner skiten tycker jag. Det är ingen av dem som sjunger med någon variation och det låter så jävla producerat och illa. Usch! Det är inga som kan sjunga olika typer av genre och då tycker jag programmet tappar. Sedan är det ju så att ALLA sjunger de bättre än jag. Men jag är kritiker i det mesta, det tycker jag är kul. 

Vi gick och la oss och jag läste ur "det susar i säven" och A somnade mitt i. Väldigt mysigt. Inte lika mysigt med sparkar i ryggen och väckning klockan 7 eller jo det var helt okej. Jag gör gärna om det. 

Idag fick jag städat och tränade bästa bästa Bus. Nu är det latinamerikansk musik som gör myror i byxorna.  Man vill ju dansa!! Så jag tar mig en sväng här i vardagsrummet. Ingen ser ju alla fall. 
Alltid glad och snäll ❤



Kommentarer
Eulalia

Om han är kär ja definitivt... kvällens samtal vid legolådan var hur han ska göra för att få en tjej. Den han tycker om i hjärtat ja förutom M, P och T kommer ju att vara lite gammal när han kan gifta sig..... Djupa disskussioner från en 6-årig

2013-10-12 @ 21:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0