Back to the future

Jag har inget att skriva idag. Eller jo. Jag har massor. Men får inte ur mig det här, det blir inga ord. Önskar man kunde resa i tiden, skulle åka 35, 30, 18 och 7 år i första hand. Men nu går inte det så, jag gjorde det näst bästa när jag kom hem. Gick till Bus. Han har säkert skavsår i öronen nu men han är tålig. 

Longerade och idag fattade han grejen, han till och med galopperade lite. Däremot funderar jag på varför han går bättre motsols än medsols? Gissar att hästar precis som människor har en starkare sida. 

Det är verkligen underbart att få så mycket tid med honom nu. Passar också extra bra när jag önskar mig en De Lorean och ett blixtnedslag. 

Vackert ute 


Är detta min De Lorean? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0