Framåt

Igår longerade jag Bus, idag var det löshoppning. Det är kul att det går framåt. Han är verkligen supercool den hästen. 

Precis nu sitter jag hyfsat trött och har precis lagat och ätit mat. Orkar inte kliva ur stallkläder men ska. Snart. 

Det virvlar en lång tanke i mitt huvud som jag inte riktigt får till. Får klura lite till. Jag är för trött. Natten var lång,måndagsnätter blir det ett tag. 

Har pratat cv på jobbet idag och inser hur mycket det är kvar med denna grupp. Funderar hur det ska gå i valet och hur det kommer påverka våra deltagare. Känns lite osäkert. Det är många och framför allt de unga som verkligen behöver stöd och hjälp. 



 


Kommentarer
Eulalia

Det kommer att bli toppen, nu när du har Bus hemma kommer det att hända grejer och det fort. :)

2013-10-08 @ 22:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0