Huslig

Den här helgen har jag ägnat mig åt vila, ordning och musik. 

Jag har verkligen laddat för veckan. Sovit mycket. Läst. 

Ordning har det blivit för att jag rensat och fixat hemma. Hittade en saga mun dotter skrivit, hur söt som helst. Det är verkligen kul. Jag har också ägnat mig åt strykning. Alltså - det ÄR så härligt att ha strukna kläder! Rent slätt fint. Prydliga rader i lådan. Ordning. Det är säkert så att man kan göra djupa psykologiska analyser varför jag vill ha det så. Men det bryr jag mig inte om. 

Musik - fy fan vad skönt det är! Det har blivit mycket Eminem idag. Gillar hans sätt och stil - mycket musik som också säger något. Glad peppig och skön musik. Det är verkligen helande. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0