Idag imorgon eller aldrig

Idag, här nu ikväll blir det ett luddigt inlägg. Bara de som känner mig väl kan kanske få ut något. Men jag vill skriva. Behöver få ur mig det. För just nu är jag orolig i kroppen. 

Ska på ett möte imorgon kl 14 som jag tänker på all min vakna tid och även på nätterna väcker oron mig. 
Jag vill och vill inte. 

Undrar och vrider på detaljer och undrar vad det kan bli. På jobbet och bland vänner har jag min proffsiga sida och håller en vanlig min. Det är viktigt för mig. Just nu har jag ingen att lyfta detta med. Känns oerhört svårt att bara höra sina egna tankar. Ibland är det ju så att någon annan kan komma med kloka tankar. 

Om jag skulle råda mig själv då? Ja, jag vet inte. Det är just det. Jag är så villrådig. Att göra förändring kan vara bra. Men också. Allt i livet kostar. 

Ikväll är jag rastlös. I morgon är jag förmodligen fylld av fjärilar i magen. 
Behöver styrka. När jag imorgon har det bakom mig vet jag mer än idag, då vet jag hur jag bestämt mig. För ett beslut måste jag ta. Förr eller senare. 

Jag är faktiskt rädd. 




Kommentarer
Eulalia

2013-09-24 @ 20:55:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0