Så det kan gå

For iväg tidigt, kände mig pigg. Mötte en bil som just väjat för en hjort. PANG!!!! Där gick backspegeln. Stannade och bytte nummer sen iväg igen. 

När jag kom fram slog det mig att om det blivit en sämre smäll hade jag kunnat råka jäkligt illa ut. Gärde med stenar och mycket träd utmed vägen.... 

Avslutade i Katrineholm och sedan åkte jag till Lager157. Hittade tre tröjor och se på fan, ett par jeans. Högg första paret så tortyren kort idag. Och de sitter kanon om jag får tycka själv. 


 (Tack högre eventuella makter) Stort för mig. Så nu har jag två nya byxor och tre tröjor och det har totalt kostat mig under 600kr!!! Och mina vänner: det är Lee jeans och Tiger byxor. Just sayin! 

Har varit ute och plåtat lite får se imorgon om det var något att ha. 

Nu är det strax tv och kaffe. Och jovisst kalorier intaget idag med.

Ska läsa tidningen också så säkert irriterar jag mig över något som jag sedan öser ur mig här. Men nu - kaffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0