Skitsnack

Alltså jag måste sluta prata med mig själv. Det började för många år sedan, mest lite då och då. Det blev ofta i bilen till andra i trafiken. 

Nu insåg jag idag att jag pratar högt med mig själv. Det är glada tillrop om att något är bra eller en skarp tillrättavisning när jag gör fel eller dumt. 

Jag ställer frågor som aldrig får svar och det händer att jag svarar då också. Det är tur att jag inte filmas, det skulle ge ett än mer galet intryck än jag redan gör. 

Nu bor jag ju långt ut i skogen och ingen är här mer än djuren. Jesus vad djur. Det prasslar hoar och låter. Inatt hörde jag tunga steg utanför sovrummet. En älg eller ett vildsvin tror jag. Eller kanske bara ett annat förrymt svin (man?) :) 

Just nu tittar jag på Johan Glans i halvvägs till himlen. Den är kul, jag kommer följa den tror jag. 

Tänkte på olikheter och att göra saker på udda vis, det blir lätt sådana tankar när man är udda och serien på tv gör det än mer. 

Jag ska fundera klart och diskutera det med mig själv om detta innan jag skriver om det. 








Kommentarer
Eulalia

En älg utanför sovrummet..... I hallen? Ja det är klart de är väl brunstiga nu??

2013-09-11 @ 22:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0