Skuggor

Jag har lyssnat på en massa bra musik sista tiden. Jag älskar att sitta i bilen och sjunga högt och lite (mycket) falskt. Det är liksom fest och härligt b

En del musik är tänkvärd som den jag la upp texten på igår. Jag blir så inspirerad. Ofta kommer jag på viktiga saker när jag hör musik. Något jag ska skriva eller köpa. Någon jag ska ringa eller annat. Men lika ofta är det borta så fort musiken tystnar. 

Som tandkräm. Jag MÅSTE komma ihåg att köpa tandkräm. 
När jag ska lägga mig ser jag hur det är på väg att ta slut likaså på morgonen. Men som sagt - borta när jag är i affären. 
Undrar om det finns någon tandkrämslåt? 

Då kunde jag ha musik i öronen när jag handlar... Dansande och förmodligen sjungande likt en döv (tondöv alla fall) kunde jag svänga runt i butiken.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0