Så.

Igår glömde jag mobilen hemma på morgonen, det gjorde inget för jag åkte hem vid lunch för att släppa Bus på sommarbete.

 När jag kom hem var det ett antal missade samtal, två av dem från en person jag inte pratat med på länge så jag ringde upp. Det visade sig att hon sökt mig för hundvakt men det hade löst sig. 
Vi småpratade lite och under samtalet visar det sig att ett annat samtal jag hade för en tid sedan var ren och skär lögn. Jag faktiskt fattar inte hur jävla utstuderat dum man kan vara!? En person som lovat att vara ärlig dessutom.

Jag skrattade högt efteråt. 

Sanningen kommer alltid fram. Sedan kan man ju fundera i ett större perspektiv, om någon bryter ett löfte innebär det då att du är befriad från de löften du gett? 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0