Söndag

Vaknade i duglig tid och gjorde kaffe. Hade gäster så det blev storfrukost till oss alla 6... (Ovant med folk högt och lågt)
Tog det sedan lugnt och fixade efter kaoset som blir och var riktigt glad över att vi hade trevligt igår. Hoppas de kommer tillbaka och då ska jag vara mer utvilad än nu. 

Gick ner till finaste Bus och red ut en timme. Han är så jäkla fantastisk!!! Gjorde precis det jag bad, rätt igenom en stor vattenpöl, förbi och över diken och galopp i bra tempo. Stora framsteg idag, vi börjar verkligen bli ett team. 
Nästa sommar skulle det kunna bli någon form av tävling. Mycket social träning kvar men kanske :)

Gjorde mat och tog ett glas vin med filmen Hungerspelen. Bra film faktiskt. 
Nyss kom grannflickan, hon hade fått ridstövlar. Hon var väldigt uppspelt och pratade om massor av saker. Helt plötsligt utbrister hon: när jag  ser ett getingbo, då får jag knottror på kinden! Va? sa jag, hur menar du? Hon tittar på mig med en lite nästan uppgiven blick som för att visa hur trög hon tycker jag är... Men du - hon släpper ut bägge armarna - SÅ rädd blir jag, så jag får knottror!!!!
Skön tjej :)
Nu blir det slutet av filmen sedan sängen och mer film. Ingen aning om hur jag ska orka en vecka till men det går nog. Med massa Bustid så finns det inget som tar mig. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0