Gott och blandat

Lustigt hur saker snabbt kan svepa förbi och ändå stanna i ens värld. 
Både på gott och ont. Helgen har bjudit på flera saker av den sorten. 

Högtalare och förstärkare hemma som skapar musik - en källa till glädje och tankar. 

En vandring på en stor affär och av en händelse fick jag syn på något som jag så hårt försöker undvika. 

Skratt och tid med en underbar person som är fantastisk - min dotter. 

Ett samtal på telefon som inte var bra. 

Smärta i armen som gör skönont eftersom det blir muskler sedan. 

Musik på radion som på väg hem fick tankar att virvla och inte vill lämna mig ifred. 

Tända ljus hemma och lugn, något jag behöver. 

Lösgodis i en skål, kolaskruvor som jag älskar. 

Skrivit texter för att rensa men det gav precis motsatt effekt. 

Hade behövt ringa ett samtal men är rädd att störa. 

Massor av bubbelvatten hemma som gör utsikterna för en god natt. 

Stort smått - ibland hinner man inte ens se ögonblicket men det stannar där. Det goda, det svåra blandas och ger en mix - jag tror man kallar det livet :-) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0