TADA!!!

Har en fight mot trötthet som med full kraft försöker bemästra mig men min motståndare har missat min urstyrka.  

Idag började med att jag fullständigt fick släpa mig upp ur sängen. Det var en osynlig magisk hypnotiserande känsla som nästan fick mig att ge upp och stanna kvar hemma. Men får man bara upp lite fart hinner inte tröttheten med, det gäller att inte stanna upp bara :) 

Väl på jobbet (hur jag kom dit kan vi diskutera - jag är inte säker) så har dagen varit bra. Riktigt bra. 
Jag var på så där humör och hyvlade av en av killarna riktigt ordentligt. Tänkte på kafferasten att jag måste be om ursäkt. Då kom han in och berättade att han fått praktik, börjar måndag. 
Då bara log jag och sa - bra jobbat. (Tänkte: bitch medicin doin the trick)

Fakturering, rapporter och beställningar gick i ett och på eftermiddagen ringer en av deltagarna som börjar på måndag om att han fått ett jobb jag tipsat om. Blir alltså av med dem innan de ens startar :-)

I posten låg mitt nya skal till mobilen, då blev dagen helt plötsligt sjukt bra. :)
Gick till Bus och fick lugn i hela kroppen. Mockade 3 boxar så Misa kan få slippa en kväll och gick sedan upp. 
I fåtöljen hälsade tröttheten mig välkommen hem och jag satte mig platt ner. 

Nu avslutar jag kvällen på bästa sätt (för mig alla fall) nördande på mobilspel och NU ska jag välkomna tröttheten! 

Mobilskal 

Nördigt men avkopplande 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0