Äntligen!!!

Idag hände det! Jag har väntat sedan 2007. Jag fick ett erkännande idag på något som hände då och som personen som gjorde det vägrade erkänna. Men igår tog han kontakt av andra skäl och var väldigt otrevlig. Idag bad han mig ringa upp. Jag gjorde det. Styrkt av sällskapet igår och för att jag kände att det var dags. 

Min mamma och pappa tvivlade. Mina syskon tvivlade men idag kom sanningen fram. 
Det är bra och NU kan jag börja reda ut det på rätt sätt. 

Lång historia kort och för många otydlig, ber om ursäkt för att det blir kryptiskt. Men han erkände.
Att jag tar det här är för att jag vet att det är ett gäng som tvivlat på mig i det här och DE vet. De läser här. Så till er: in your face!!! Att ni inte trodde mig och tog ställning för mig får ni nu stå för. Jag hoppas att ni fattar vilka människor det gör er till. 








Kommentarer
Pernilla

Ingen aning om vad det handlar om men skönt att du fått upprättelse....

2015-01-04 @ 21:59:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0