Sova

Att få lägga sig i ett svalt sovrum med lakan som frasar lite och dessutom i god tid för möjlighet till att bli utsövd är sjukt skönt.

Lägg till möjligheten att helt slippa ta hänsyn till någon annan i rummet eller ens huset. Att ogenerat kunna ligga på rygg och snarka hejdlöst (jag låter som en 100 kilos vinberusad skogshuggare). Att vakna på natten och kunna tända lampan om jag vill. Bestämma mig för att läsa, spela spel eller kolla film. Och det bästa av allt: kunna ligga tvärsöver hela sängen precis som jag vill det är underbart! 
Hade jag bara haft en säng som gungade likt en hammock också ja då hade jag varit i himmelriket. 

Men jag ser fram mot besöket i helgen och kanske får jag till och med sovsällskap det är ju också trevligt som omväxling. 









Kommentarer
Pernilla

Förstår din känsla, men att gå och lägga sig bredvid sin snarkande man inger oxå en känsla av trygghet.. är arbetslös just nu, vet du något?? hoppas du får sängsällskap till helgen,,,

2015-01-21 @ 21:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0