Tacksam

Sommaren har kommit och med värmen infinner sig en lycka och ett lugn. När jag skulle lägga mig häromkvällen tänkte jag en massa och insåg: 

Sebastian - min fina son som ringer ibland och alltid är rapp i truten och snabb i tanke och tal. Han är den som trycker till mig verbalt och ger mig diskussioner som är hjärngympa och allmänbildande i ett. Tack för att du håller mig vaken på fler än ett sätt!

Sara - fantastiska flicka! Tack för att du ger så otroligt med glädje och omsorg, med dig i svåra stunder har jag orkat mer och sett klarare. Du är så klok och du talar alltid sanning vare sig jag vill höra eller inte men alltid med omsorg. Extra tack för att jag får vara med på resan med Kompis - det är en ynnest. 

Åsa - tänk vad bra det blev när vi fick pratat. På riktigt. Jag tror att när vi vågade ta av våra hårt hållna masker så hittade vi likheterna och himmel vad skönt det är. Att prata med en person som fattar och känner som jag är galet skönt. Tack för att du tror på mig, tack för att du hjälper mig att bli bättre och hel. Extra tack för att du lurade fram löparen i mig - jag visste inte att hon fanns. 

Bus - bästa bästa Bus. Alla promenader allt jobb. Alla gånger jag fått gråta hos dig och alla oändliga samtal du lyssnat och lyssnar på. Den fina värme och allt mod du gett mig - skillnaden är världsvid. Jag älskar dig så oerhört mycket. ❤️ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0